crazy diamond

Det hände inte mycket mer idag än min promenad och lite städning. Jag ville åka till Valbo men päronen var inte lika sugna på det. Men egentligen, vad har jag där att göra utan pengar? Så jag och pappa åkte ner till stan istället, bytte in lite skivor på Antikvariatet. Så handlar man när man inte har några pengar.. Letade efter en LP med ett snyggt omslag, eftersom jag gav bort min LP med John Lennon. Det har liksom varit tomt på hyllan. Så nu tänkte jag köpa en ny för en gångs skull. Hittade inga alls först. Men sen hittade jag en som antagligen är ett av det snyggaste omslaget någonsin.. The Wall..



Ha en bra kväll önskar mallalalalala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0