cus' my love is gone

Heeeeej å hå! Vilken dag. Men jag har haft humöret på topp! Under 5 tim och 30 min hann jag åka till Sandviken från Storvik, åka till Valbo med L och vara där ett tag (Det föll ner pengar från himlen, IGEN! Jättekonstigt...), åka hem och gå ut och gå (1 tim), hem och packa och byta om, laga mat (lax och bulgur), sticka till träningen! Det tyckte jag var ganska effektivt. Och träningsvärk kommer jag att ha imorgon vill jag lova. Vi körde mycket fys och några övningar sista tiden. Mjölksyran satt i när vi spelade match också, så benen var riktigt sega och magmusklerna sa ifrån. Men nu mår jag skitbra! När man känner att man verkligen fått ut nåt av träningen (Y).

Kvällen tänker jag spendera framför tv:n i mitt rum! Kors i taket skulle jag vilja säga! Händer inte alltför ofta. Kanske för att det bara är skit på tv:n? Ja, jag tror det faktiskt. Men ibland när jag hinner brukar jag kolla på ettan då det är debattprogram. Det är kul, tycker jag. Om det är något roligt ämne! Och idag kanske det inte det roligaste ämnet enligt mig. Men det är i alla fall Linda Rosing och "Kissie" som ska medverka och ämnet är (såklart, vad annars?!?!) plastikoperationer! Kan vara intressant. Tycker att det är lite intressant att lyssna på dom faktiskt. Lite blåsta, på ett roligt sätt.

Ajaaaaa, kikade faktiskt på Rosabandet-galan nyss också. Det var en pappa som förlorat sin dotter i bröstcancer, och nära att förlora den andra också i bröstcancer som ställde upp på att vara med i ett repotage och visa det på galan. Det var jobbigt att kolla på. Sen sjöng Måns Zelmerlöw en låt precis efter att dom visat det inslaget med pappan.. Jättefin. Inte min musiksmak alls men det var så fint, den passade in. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0