Oh, but it's a habbit worth forming, if it means to justify the end.

Hur skön träning som helst idag! Jäklarns alltså. Tempo hela tiden, men det blev liksom inte sådär jobbigt som det kan bli ibland. När man bara vill lägga sig ner och dö. Nej, en riktigt skön träning helt enkelt. Dock hade vi svårt att fatta två övningar, haha, det måste sett kul ut, kaos, rent kaos! Alla sprang åt olika håll och skrek och härjade, men till slut så blev det bra. Riktigt bra. Inget spel blev det idag heller, tråkigt, men så är det ibland. Och en sak som är säker är att jag och Lias ska INTE passa med varann, det går inte, totalt värdelöst alltså. Vi får väl till någon bra ibland, men allvarligt, nej, vi passar som treåringar till varann.. Undra varför?

Världens dimma när jag åkte hem. Det var lite dimma när jag åkte dit också, men inte alls lika mycket som när jag åkte hem. Fydå. Det var helt tjockt och man såg bara några meter fram. Och halt var det också. Låg i 80 typ hela vägen hem. När jag kom hem kollade pappa på Liverpool - Lyon. Det stod 1-0 och det hade gått lite mer än 50 minuter, jag orkade inte kolla så jag gick upp till mitt rum i tron om att dom vann. Men icke, 1-2 till Lyon! Fick jag höra senare. Har dock inget bevis på det. Men, jag tror han! Jäkla Liverpool förresten! Kom igen nurå.

Och imon ska jag till min älskade tandläkare. Börjar bli lite småless på att åka dit nu. Jag måste gå upp typ 07.00 för att först ta ut pengar till den jäkla bussen, sen åka vid 09.00 hemifrån för att vara där 10.30, sen tar det MAX 5 minuter, inte ens det, för dom att göra det dom ska, sen får man gå. Känns så onödigt. Kan dom inte ha sådana där rutinsaker i Sandviken? Nej, det vore väl för bra för att vara sant. Plåga oss ungdomar och ruinera oss på pengar bara, gör det.

Nu är det bittert på Fredriksgatan! Åhh..jobbiga.

Slå ihop datorn och sova är det som står näst på listan. Tack o hej. Sov gott, alla som inte hemsöks av Ganush.

Tur att du gjorde musik Phil! Tack för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0