happyland - A.J

Nu har jag skaffat Spotify. Eller rättare sagt Lias har fixat det åt mig. Vet inte varför jag inte skaffat det tidigare, men nu har jag det i alla fall. Jag sitter och lyssnar igenom Amanda Jenssens nya album, som släpps imorgon! Riktigt bra, och värt att lyssna på. Om man gillar henne. Det gör jag. Hon är cool! Som tusan. Det är ju Happyland som det har skrivits mest om och som antagligen kommer bli den största hiten, till en början i alla fall. Men jag hittade en annan favorit på en gång. Har dock inte lyssnat igenom albumet jättenoga, men den föll mig i smaken redan dom första tonerna. "The Rebounder" heter den. Lyssna vetja! Och ja! Hon är så jävla cool.

 

Tänkte tipsa om en film också. Eller tipsa kan jag ju inte göra, jag har ju inte sett den. Men jag ska se den. Och den heter "Paranormal Activity". Jag orkar inte skriva om den, så jag länkar istället. http://www.paranormalactivity-movie.com/trailer.html

Och en film till som jag egentligen kanske inte vill se, men måste se. Nummer sex i Saw-serien! Eller serie är det väl inte heller. Men skitsamma, ni förstår. Jag personligen tycker att första Saw var bäst. Jag och pappa satt och gapade i slutet när Jigsaw säger "Game Over" och stänger dörrarna till det lilla rummet där han håller sina offer! Tvåan var också helt okej. Men sen börjar det spåra ur. Men man måste ändå se skiten, bara för att se vad som händer. Men här är ett litet smakprov i alla fall.



Väldigt blandade inlägg jag lägger upp nu för tiden tycker jag. Men så måste det bli. Från och med nu.
Nu blire springaspringaspringa och lira boll! Floorball.

Ha en trevlig kväll my loved ones.

Förresten. Kom på att i Turkiet var det ju bröllop på vårat hotell en dag, så jag ska lägga upp den låten dom spelade när alla kom in, så fruktansvärt mäktigt var det :) Riktigt fint! Men det får bli ikväll! Ciaoaoaooa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0