I got news for you, I spoke to God this morning and he don't like you, you telling all the people the original sin. He says, he knows you better than you'll ever know him.

Inte sån pjåkig dag ändå! Hade inga pengar till bussen imorse kom jag på igårkväll. Typiskt mig att planera så bra. Så jag planerade en färd till prix typ 08.00 imorse. Men icke! Min mor, som jag älskar, hade lagt en hundring på bordet nere! Och plötsligt mådde jag väldigt bra och stressen la sig lite. Och nej, det kostade inte 21 kr till Gävle, det kostade 30! Men vad gjorde det mig när jag hade hundra spänn. Inte ett skit faktiskt. Kom in tidigt till Gävle så jag hann gå till Forex och växla lite turkpengar innan också. Som jag hade glömt bort! Glad blev jag när jag hittade dom! Sen var jag hos tandläkaren en kvart tidigare i tron om att dom kanske hade lite att göra så att jag fick komma tidigare. Men nej, då är det nån idiot som har kommit sent, så ALLA som hade tid fick vänta.. Så jag satt där i över en halvtimme och läste KP! Tummen upp för det.

Sen hittade jag inte busshålsplatsen där bussen till Valbo går förbi och jag orkade inte gå till Sjukhuset för att hoppa på där, så jag tog bussen tillbaka till Sandviken så fick Angie hämta mig där för att sedan åka till Valbo och bryta mitt köpstopp. Men jag har faktiskt varit duktig, i två veckor har jag inte köpt nånting! Typ.. Så nu gjorde jag av med pengar jag absolut inte har. Men jag mår bättre, faktiskt. Sjukt, egentligen. Vi åt på IKEA och drack kaffe. Mmm. Jävligt gott faktiskt. Sen åkte vi till Gefleeee och hämtade Madde på praktiken. Drack lite mer kaffe och pratade med Anna, sen hem till viken igen. Så nu har jag fått min dos av Angelica. Nu kan jag vänta två veckor igen... NOT!

Ut å gå nu! HEJ.

09.00 imorse... har inte gått upp så tidigt på läääänge..



Repeatlåten just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0