like black holes in the sky

Yeyeyeyeye vinst idag. 3-5 ! Så jävla skönt. Trots utvisningar och frustrerande/galna Falu-spelare så höll vi i in i det sista. Just nu sitter jag hemma och funderar över vart mina päron har tagit vägen. Dom kanske har lämnat mig, för alltid. Nej, det skulle vara allt för hemskt. Men eftersom jag har köpstopp skulle det ultimata vara att dom är någonstans och shoppar och sedan kommer hem med nya plagg till mig vilket är en väldigt dålig teori, kanske om jorden typ gick under först. Sen så, kanske. Jag börjar i alla fall bli hungrig, så nu får dom komma hem och laga mat! yeyessssthankyou.

Justjiiiiiaa.. Igår. Sov hos Anna. Ida var också med, och Amanda, ett tag. Vi körde Lips (?). Typ som Singstar. Jag vann över Ida, STORT! Blev grovt mobbad av dom tre Elitspelarna för att jag inte kunde reglerna och inte visste när man skulle sjunga osv... Men jag är en stolt okunnig tv-spelsmänniska, faktiskt! Sedan kollade vi på The Notebook eller vad den nu heter, Dagboken på svenska iallafall. Och så som Anna har tjatat om att jag ska se den alltså. Och hon har berättat lite om den och jag har tyckt att den verkar bra. Så drar den igång.. "MEEEEEEEEN! Den här har jag ju sett" sa jag.. Så var det med det, men den är bra, så vi kollade på den iallafall. Lite sorglig. Hemskt öde liksom. Stackars Noah. Och jag gosade med Sussi såklart. Blev dock inga bilder denna gång. Inte på Sussi iallafall. Men på Ida och Annas chips och dipp, och min fruktansvärt mycket fräschare och godare fruktsallad. MMMMM! Trodde aldrig jag skulle få i mig allt. Men jorå, två apelsiner, två äpplen, en banan, ett päron och några vindruvor. Ohh ja. Gott var det. Upp tidigt imorse.. Trött som ett as. Men jag vill poängtera att jag gick upp FÖRE Anna. Vilket är något av ett mirakel. Det har nog aldrig hänt. Hon brukar bokstavligen få dra mig upp ur sängen, och fortfarande sover jag, typ. Men skitsammaaa. Nu måste jag leta föda! ciaiaiaiaioo my loved ones.

Snart blir det mys med baby Ruben!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0