Ruben has left the building.

Om man vill sitta på nålar i 24 timmar, ja, då ska man ta hem Ruben till sig. Han sitter inte still en sekund, förutom den lilla timmen han sover på kvällen.. Han är överallt. På hyllor, skåp, fönsterbrädor och överallt dit man kan klättra. Han började med att ha ner en blomkruka i mitt rum. Finns bilder på det där nere också. Men det var det som gick sönder, inget mer, som tur var. Vi kollade på film på kvällen, och under den första filmen sov han. Då kollade vi på The taking of Pelham 123, med Denzel Washington och John Travolta som spelade mot varann. Riktigt bra actionfilm. Fruktansvärt spännande. Verkligen en rekomendation! Iallafall så sov Ruben i mitt knä under en filt då. Sedan bytte han och la sig på rygg i pappas knä, finns även bild på det. Sedan när den filmen var slut drog vi på efterlängtade Harry Potter och Halvblodsprinsen. Och Harry Potter-fan som jag är, vilken besvikelse! Visst att böckerna oftast är bättre, men här tycker jag dom misslyckades totalt med filmen. Men det spelade inte sån stor roll, för Ruben went crazyyyy när vi tog på filmen. Han var som sagt överallt! Upp bland blommorna och försöka riva ner dom, sedan upp på skåpet och bita i sladdarna, och sitta på pappas förstärkare och högtalare (snacka om någon som blev nervös och lite smått förbannad på katten). Ja, det var verkligen ett riktigt jobb att ha honom här alltså. Till slut blev det sent och dags att sova. Så Ruben lägger sig i min säng vääldigt snällt, jag släcker lampan och då springer han ner för trappen och stannar där ett tag. Jag lyssnade ett tag och efter en liten stund känner jag att han hoppar upp i sängen och lägger sig vid mina ben, jag tänder lampan och ser att han hämtat sin lilla boll han brukar leka med. Så klockan 23.56 vill Ruben leka. NO WAY sa jag. Till slut somnade han i mamma och pappas säng.

Klockan 07.03 väcks jag av två tassar som trampar mig i ansiktet. Då var det bara att klä på sig och gå ner och ge han mat. Han åt två tuggor sen kom han och la sig bredvid mig i sängen och vilade ett tag. Sen när mamma och pappa klev upp blev det en jäkla fart igen. Och han har samma förmåga att få mig att vilja gå upp som Siri hade (kanske inte riktigt lika stark ÄN men iallafall) så jag klev upp och lekte med han hela dagen.. Tog dock en paus vid 13-tiden och gick ut och gick. När jag kom tillbaka hade bror och Jennie kommit tillbaka för att hämta Ruben. Men han var inte särskilt taggad på att åka hem, så han somnade i pappas famn så dom blev tvungna att stanna på fika. Men till slut begav dom sig hem. Så nu är det tomt här i huset igen. Tråkigt, tycker jag, men inte mamma och pappa som nu kan ställa tillbaka saker på hyllorna och sådant. Och jag damsög mitt rum som var fullt med jord.

inthepoooophouse!
 

ajajajjajabajajajajaa sa pappa när R upptäckte förstärkaren..
  

 

He knows music do you seeee! 
   

Ovan är bilder tagna med mobilen och här är lite bilder med digitalkameran som det är något fel på, bilderna blir liksom lite suddiga på något sätt, men här är några av dom bästa jag fick..

   


Ser fram emot kvällen, mysmysmys! Men nu ska jag dränka mig med lite Ozzyyyy!

Goodbyeadiosfareweelll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0