she's a killer queen


Killer Queen, Gävle Konserthus, 22 Oktober 2009, 19.30 !

   


Det var så bra! Jag och Viktor såg tributebandet Killer Queen tidigare ikväll, och ja, det var skitbra! Bilderna är dock inte i någon vidare kvalité, men nånting i alla fall. Egentligen så är jag för trött för att skriva nu också, plus att magen värker som om den ska sprängas vilken sekund som helst. Och min rygg knakar som ett fallfärdigt hus.. hur mycket det nu knakar, skitsamma, det gör ont i alla fall, tänk om jag ändå inte hade hoppat upp på det där jäklarns staketet och ramlat handlöst på ryggen, tänk vad skönt allt hade varit just nu, men skitsamma. Jag kände att jag ville lägga upp det här på en gång.

Det var i alla fall riktigt riktigt bra! Det lät ju faktiskt som Queen. Inte exakt lika såklart, men väldigt likt var det! Och sångaren såg ut som Mercury, med överbett och allt! Och en jäkla röst alltså. Bassisten, gitarristen och trummisen körde alla varsitt solo och det var också riktigt bra. Tyckte om trummsolot, jag gillar nog allt som har med trummor jag göra. Men gitarristen vad inte så dålig han heller.. och inte bassisten heller.. Alla var helt enkelt bra. Men det är nånting med trummor alltså. Dom höll på i lite mer är 1.5 timme men det kändes som 15 min. Jag tyckte det gick skitfort, kanske för att det var så bra.

Igår då, jag, Anna, Ida, Lina, Viktor, Simon, Johan och några fler umgicks på Lillpuben ((Y)). Det blir väl vad man gör det till antar jag, haha! Men trevligt hade vi, kul att träffa Lina också, henne ser man inte ofta nuför tiden. Sen blev det donkenbesök. Ingen mat för min del där, men Anna och Ida åt, så satt vi där och snackade lite. Sen Bigbay och mys.

Har just nu 25% kvar på batteriet och det betyder typ 10 min. Och det är väl ungefär så länge jag kan hålla ögonen öppna känns det som. Så, nu säger jag god natt.


Och du kommer säkert hitta nån bättre sen,
men månen är död, när jag tänker på det,
och himlen är jord av sten, himlen är jord av sten.
Så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över nej,
men jag går inte isär när jag går med dig.



Kommentarer
Postat av: Anon

Kul! Jag existerar verkligen inte :)

Postat av: Anonym

göruju!

2009-10-23 @ 12:16:39
Postat av: Anon

Inte!

Postat av: Anon

Fortfarande inte...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0