Sunshine!

Finfint väder ute! 2.5 grader dock men nu blir det promenad. Och se på klockan! 09.47, och jag är pigg som tusan!
Igår kollade jag ju på debattprogrammet på ettan. Och jag skrev fel igår "Kissie" medverkade inte alls. Det var Rosing och Paulina (Tror att hon heter så), som också är bloggare. Haha, det var så kul att se. Först debatterade dom om mordet på Therese i Stockholm, hennes farbror var med, domare och advokater. Alla fick säga sitt. Och det var ett känsligt ämne vill jag lova. Och när halva tiden gått bryter dom och hoppar över rill Rosing och dom andra, och pratar om plastikoperationer. Kändes lite konstigt att dom lämnade det första ämnet. Men så är det i alla fall. Och ja snyggt är det ju inte, eller vad tycker ni?

ärdetsammapeerson!?!?!?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0