You took me in and you drove me out, Yeah, you had me hypnotized. Lost and found and turned around, By the fire in your eyes.

Just nu mår jag väldigt bra. Ligger en varm säng med datorn och skriver med trevliga människor. Har ypperligt bra musik i öronen och fullkomligt njuter utav situationen. Mmm! Senaste dygnet har varit väldigt trevligt, väldigt mysigt. Utöver det vanliga. 10 poäng. Oja, igen igen! Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. Men så brukar jag ju säga, sen blir det hundra meter långt i alla fall. Fick förresten smaka på den omtalade (?) befogenhetspastan. Tillochmed så fick jag vara med att laga, det är stort. Och riktigt gott var det. Men har man grädde i maten så blir det automatiskt gott, typ. Och nu blir jag ju hungrig när jag pratar om mat. Jag tror jag äter lite för dåligt. En gång har jag ätit idag, pasta, som sagt. Och två hårdmackor imorse, med keso. Tänk om man fick äta en chokladboll som styr blodsockret nord? Tänk om tänk om. Men inte gråter jag..

Promenad blev det idag också. Men var seg i benen, mjölksyra typ. Jättekonstigt. Men en rolig sak som alltid händer när jag är ute och går efter att solen gått ner är att jag skräms av min egen skugga. Det är skitjobbigt. Det kommer liksom en extra skugga precis efter den första gått förbi, och jag blir lika rädd varenda jäkla gång alltså. Riktigt sådär att hjärtat hoppar till. Och idag tog jag en jäklarns omväg för inga lampor fungerar vid Vallhovskolan så där vågade jag inte gå. Jag och pappa kollade nämligen på Drag me to hell igår. Och det var ett misstag. Ett grovt sådant. FY! Om du vill bli skrämd så att du inte kan sova om nätterna är det den filmen du ska se! Usch och fy. Nu skrämmer jag upp mig själv också (Y)!

Om jag hade ork hade jag skrivit ner en för rolig konversation mellan mig och min retard friend called Angie. Den handlade i alla fall om en speciell julklapp. Kanske tar mig tid och skriver ner den imon. Kan ju vara någon som är intresserad av vad vi pratar om.. eller?

MMMMMMuuuuusik...vad gjorde jag utan den?



Sometimes, it's hard to hold on, so hard to hold on to my dreams.
It isn't always what it seems when you're face to face with me.
Like a dagger you stick me in the heart and taste the blood from my blade.
And when we sleep would you shelter me in your warm and darkened grave?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0