a whole lotta spending time!

Jag övervägde starkt om jag skulle krypa ner i sängen eller sätta mig vid datorn en snabbis. Datorn vann. Och nu sitter jag här i mörkret i mitt rum och skrattar för mig själv. Jag loggade nämligen in på Facebook och där har mina kära vänner haft en lång konversation och länkat ett jobb som låg på Platsbanken. Jobbet är korvförsäljare i Gamla stan, med Stina (Hon är den ultimata korvsäljaren!)! Att dom ens annonserar om ett sådant jobb. Det borde vem som helst kunna få. "Ingen utbildning eller erfarenhet krävs" HAHA! Fruktansvärt roligt, dock väldigt internt. Men jag och Stina har ett starkt band, och härliga sommarminnen. Många korvar har vi köpt av henne. Ojoj, hur kul som helst. Haha.

Idag har jag lagat mat åt min kära familj. Pappa fyllde ju 45 år i lördags, och vi har inte riktigt hunnit fira honom än! Så vi slog till idag. V skjutsade mig till affären och jag inhandlade lax och grejjer. Kom hem vid halv fem och halv sex skulle bror och Jennie komma! Potatisen var kokt från dagen innan, så jag skalade den och gjorde förmodligen världens godaste potatissallad med rom, rödlök, purjo och grejjer. Smörstekte paprika och purjo och körde in laxen i ugnen och voila! En utsökt middag färdig på en timme. Mm, och gott blev det. Såklart.

Låtarna som går på repeat just nu:
George Harrison - Got my mind set on you
John Lennon - Jealous Guy
John Lennon - Working Class Hero
E.L.O - Telephoneline
Pink Floyd - Money





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0