Among the ashes there still remains A glowing spark in my heart

Seriöst? Kanske, inte vet jag. Det är svårt att veta ibland. Men jag blir glad av det, och det är väl bra, antar jag. Nånting drar mig bort, nånting håller mig kvar. Jag vet inte exakt vad det är, men nånting är det. Och nånting kan ju vara vad som helst! Orkar inte tänka på det nu i alla fall. Jag vill bara vara. Bara vara jag ett tag, tack.

Från A till M ! 090606

Det blåser ibland
i det liv som är vårt,
när kraven är många
och tempot känns hårt.
Då är det viktigt att ha en kamrat,
som använder orden
till annat än tjat.
Jag tror knappt att jag
har fattat det än,
att i dig har jag funnit en vän.
Därför vill jag att du skall veta det nu:
Du är min vän
allra käraste du!


Having a hard time when you're not around.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0