do you think they'll drop the bomb?

Igår hämtade Lias mig vid 20.00 så åkte vi till Järbo en sväng. Jag satt vid datorn och hon sprang runt och gjorde sig iordning (för vad vet jag inte). Sen när klockan var 21.40 kom vi på att vi skulle åka till Maxi och köpa frukt och göra fruktsallad. Så vi gasar på fort som fan och är utanför Maxi cirka 21.56. YES vi hann! Plockade på oss banan, äpple, päron och apelsiner, alltsammans cirka 4 kg. Det var kul. Så åkte vi hem till mig och gjorde fruktsallad. Kvällens film blev Ice Age 3, den hade Lias sett, men inte jag. Dock kunde vi inte se klart hela, för det var hack i skivan, eller så har jag världens sämsta DVD? Ja, så är det nog. I alla fall så vid halv ett kommer vi på att vi ska åka till Storvik. Så vi åkte dit en sväng, trevligt! Sedan åkte vi till Sandviken igen. Möter polisen vid Prix och dom följer oss genom hela stan. Jag har aldrig sett människan köra så lagligt, hahaha. Det var också kul. Sen åkte jag hem och sov. Somnade som en stock cirka 02.00. Vaknade vid 11.00 och åt upp resten av fruktsalladen, världens bästa frukost btw!

Nu tänkte jag gå ut och gå, kanske med Angelica? Ska fråga henne. Sedan hem och bränna skiva för att sen gå till Angelica och taggaaaa Sandras 20-årsfest! Ikväll ska jag få gå till min favoritklubb: LOBBY NIGHTCLUB!
...eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0