Your made up friend has given up on you, Two more drinks and he might come true

Wooooho. Stressigt, jobbigt, ont i magen, huvudvärk, hungrig.. Ska jag rabbla upp allt? Nej, det orkar jag inte med. På nåt sätt lugnar jag ner mig när jag skriver ett inlägg. Jag ger mig själv några minuter lugn och ro. Och lugn och ro är precis vad jag behöver just nu. Skulle sitta fint med en mysig hemmakväll med mat och nåt gott och en väldigt bra film. Och faktiskt, så är det precis dagens sanning. Jag ska laga lite mat, hemmagjorda hamburgare, för att vara exakt. Bakade ju brödet igår. Så senare på eftermiddagen ska jag väl röra ihop någon form av hamburgare. Kan bli gott. Kan bli äckligt. Vem vet. Får hoppas på det bästa. Efter det vill jag kura ihop mig i soffan och titta på film som sagt.

Träning igår. Det gick sådär. Hade fruktansvärt ont i högra vaden så det tog emot varje steg jag sprang. Och så slog jag en tå på vänster fot. Så jag liksom haltade till på varje ben när jag sprang. Måste sett fruktansvärt roligt ut. Men så är det. Hade lust att bara stå och skjuta hela träningen. Men men. Sedan åkte jag och L och köpte bananer och keso. Hon trodde inte på att det var gott ihop. Men faktum är att det är den bästa kombinationen som finns. Mm det är så gott. Aja sen Järbo. Prata skit, och allvar faktiskt, för en gångs skull. Skönt att prata av sig gammalt skit. Och någon som är bra på att lyssna, det är hon det. Min bästa. Vi somnade utan att säga godnatt. Då är man trött. Upp tidigt imorse. Intervjuuuu sedan till Sandviken. Nu är jag hemma. Och det är skönt. Väldigt skönt.

yeyeyeyyeyeyeeyey, imon är det teamparty! Kan bli kul. Antagligen blir det jävligt kul.



  

 




One more kiss and lets be friends!





Amanda Jenssen - Numb
Låten är äckligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0