...

Förlåt för dålig uppdatering här på bloggen. Men jag har ingen ork att skriva. Orkar inte skriva vad som händer varenda dag. Har haft (har fortfarande) jobbiga smärtor i ryggen då jag av någon anledning ramlade bakåt från ett staket, ca 1.5-2 meter ner till marken. Tappade luften, fick lite panik, trodde att jag brutit nacken (det knakade till väldigt obehagligt) och ja, detta var i lördags. Har som sagt fortfarande ont, hoppas det går över snart.

Annars var lagfesten mycket trevlig. Jag tror alla hade kul. Jag hade i alla fall kul. Jag var riktigt nöjd med kvällen. Inget hade egentligen spårat (förutom Ida och Ida!) men inget allvarligt hade hänt. Men såklart så ska jag stå för det. Men det är jag redan van med vid det här laget så det är inget nytt! :) haha.

Dagen spenderades med Angelica och Sandra, vi var till Valbo och så var vi på Stan i Sandviken och fikade lite. Och vi vill inte riktigt inse att det börjar bli höst än. Så trots att termometern var på 8 grader så satt vi på en uteservering och fikade. Väldigt kallt var det. Men som sagt, hösten är inte välkommen än! Kvällen spenderades hos Anna, med Lovisa, Ida och Jennifer. Fick lite kunskap om hudvård. Trevligt. Sedan fikade vi, i tre timmar. Vad vi än pratade om så överdrev vi det till tusen. Det var kul.

Imon blir det lunch med ALI. Sedan till FTV. Sedan till STIF.











"..och nu står vi här, med fasit i vår hand.
Det blev inte alls som vi sa, det blev bara
frågor utan svar. Men jag tror allting blivit
bra, om vi gått halva vägen var."


Kommentarer
Postat av: Anna

Diggar sista bilden som fan! :P

2009-09-29 @ 16:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0