I look into the sky, The love you need ain't gonna see you through, And I wonder why, The little things are finally coming true.

10 timmars sömn var precis vad jag behövde. Jag är fortfarande lite trött. Men inte lika som igår och i förrgår. Tummen upp för det! Fruktansvärt jobbigt att bara vilja sova hela tiden, och inte orka göra saker. Idag vid lunch var jag och Angelica ute och gick våran dagliga promenad. En väldigt uppfriskande promenad. Lite frisk luft och skitsnack är alltid bra. Tänkte söka jobb idag, men jag orkar inte. Vill ha svar nu från dom jobb jag redan sökt! NU! Orkar inte gå hemma mer. Fast det kan vara ganska skönt. Nu när Angelica också är hemma och är arbetslös så är det superskönt. Faktiskt så funderar jag på att bli hemmafru på heltid, det är ett ganska bekvämligt "jobb". Städa, diska, laga mat och handla. Det är faktiskt roligt, när man är på humör. Och idag är jag på humör för det. Så just nu ligger kycklingfiléerna och tinar och väntar på att marineras i min alldeles hemmagjorda marinad. Sedan ska jag göra pilaffris till det! Kommer ihåg när jag gjorde det i Frankrike, jäävlar var gott det blev. Kommer antagligen inte lyckas göra det lika gott men, jag ska försöka. Och en stackars pulvercurrysås. Det får duga. Ska väl börja med det nu, mami o papi kommer straaaax!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0