I stumbled on "I love you" tonight, But it sounded like goodbye

Jaha, vad ska jag skriva om gårdagen? Det känns som att jag upprepar samma sak flera gånger, men det är ju ett faktum att det alltid spårar, det är ju så, finns ingen annan utväg helt enkelt. Det har liksom blivit till våran grej, eller nåt. I alla fall så skjutsade mami mig och Angelica till Sandra i Järbo. Hittade inte riktigt, men så kom Johanna cyklandes (som inte kände igen mig!!!!??) så vi frågade henne om vägen, så hittade vi. Vi stannade en bit från huset så vi kunde ladda upp med våra partytutor som vi inhandlat (dessa blev kvällens underhållning) och blåste på som tusan på Klasgatan, eller vad den nu hette. När vi är 50 meter från huset kommer Sandra och Sara ut på bron och undrar vad det är för idioter på hennes gata. Men det var ju bara vi.. När vi kommer in står buffén på bordet och vi blir bjudna på bål och grejjer. Mycket god bål. Plockmat var det som det bjöds på i alla fall. Och jäklarns vad gott det var, finfina bilder på maten har jag också. Klockan var väl 19.30 när vi ätit klart, så ja inte vet jag vad vi gjorde i 4 timmar tills Johanna kom och hämtade oss? Jag och Sandra hade i alla fall springtävling, och våran kondition ligger i den röda zonen, helt klart. Vi blir inskjutsade till Lobby och till min förvåning var det väldigt mycket folk ute, konstigt. Det blev dans mest hela kvällen, och jag hittade nån galen brud på dansgolvet som jag hoppade runt med, tror att hon heter Frida Holck eller nåt?! Haha, det var kul. Efter krogen hamnade vi vid Sibylla. V skulle skjutsa oss, och han var där när vi kom. Stackarn fick vänta på oss som hittade på allt möjligt. Angelica hittade några grabbar som hon satt och snackade med, Sandra träffade en kamrat, och jag, jag träffade två hundar, jättesöta. Till slut kom vi väl därifrån och det blev en tripp till Järbo för att lämna Sandra, och leta efter baksidan av mitt telefonskal som hade lossnat och lagt sig på Sandras bro. Helt galet att jag hittade det. Men glad blev jag. Sedan poppade vi musik hela vägen tillbaka till Sandviken, och sjöng, eller skrek, jag vet inte.

Idag har jag mest varit död. Ätit 25 skorpor, typ. Dom är beroendeframkallande, helt seriöst. Gjorde iordning lite grönsaksdipp även! Bästa bakismaten, fruktansvärt gott. Sen kom pappa och snodde resten, och mamma. Men snart blir det sängen i alla fall. Taggar inför imon då jag ska till Idas stall och rida hennes häst! :) Bilder på det kommer antagligen upp imon! Kan vara värt att se.. ! ;)

 



"Grattis din gamla kärr.. Sandra 40 år eller 20.."

(Lägg märke till den fina blåa fågeln Sandra fick av mig och Angelica!)



Hahah Sandra:)


Yeeey, back in business på hemmaplan!


Förresten så träffade jag Alfons.. Alfred? Arvid! Så hette han ja..





Veckans/Helgens/Dagens/Kvällens låt : Meatloaf - Did I say that


Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså när tusan knäppte vi kort inne på lobby?

2009-09-20 @ 23:48:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Mallaa

Ja, jag menar det! Blev alldeles chockad när jag såg dom dagen efter ! HAHA

2009-09-21 @ 10:53:26
Postat av: Sandra

Haha jag förstår det :) Du ska få mina sen också :)

2009-09-21 @ 23:47:18
URL: http://[email protected]
Postat av: mallaa

Bra bra! Dom ser jag mer fram emot! haha. Men vad heter din blogg?!?! :)

2009-09-22 @ 12:49:28
Postat av: Sandra

:):)

2009-09-22 @ 14:58:39
URL: http://isaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0