if you pick up that telephone

Oh Lord..

Igår blev det Onsdagsmys med Anna och Ida. Jag åkte till Anna och vi spelade guitarhero! Första gången i mitt liv faktiskt. Det gick ganska bra, till slut. Det var rätt kul, men svårt. Jag erkänner att både Ida och Anna var bättre än mig. Men dom är erfarna spelare. Vi tog Idas bil till affären. Dom köpte chips, dipp och läsk. Och nyttig som jag är köpte jag en honungsmelon och en låda vindruvor. Ida gjorde en jävla rivstart på parkeringen och tröck gasen i botten i 20 meter och sedan tvärnitade hon så melonen flög och allting annat flög för den delen. Det var kul, haha! Sedan åkte vi hem till Anna igen och valde film. Moulin Rouge blev det. Och ja, nu vet jag precis varför jag aldrig har sett klart den när jag väl tagit mig tid att se den. Okej handlingen är bra och skådisarna är bra. Men den är ju så fruktansvärt dåligt gjord. Anna och Ida tycker att den är bra. Men jag kan inte riktigt koncentrera mig, jag blir väldigt rastlös när jag ser en dålig film. Så jag lekte med Annas marsvin Sussi istället! Hon blev glad när hon fick komma ut ur buren. Enligt Anna var det vääääldigt länge sen. Jag blev kär i Sussi. Anna sa att jag kunde få henne. Men jag vet hur min mor och far blir. Så mot min vilja fick jag släppa in henne i buren och lämna henne ensam i mörkret. Jobbigt. Men jag kommer kanske tillbaka på måndag igen! Då ska jag Anna och Ida till Idas stall och rida på hennes hästar! Det ska bli hur kul som helst. Men Anna är allergisk, så hon ska vara fotograf. Yeeey. Sen åkte jag förbi V. Stackarn är förkyld. Men inte jag. Jag har antagligen världens bästa immunförsvar.

Varit ute och promenerat med Angelica. Pratat om alla sommarminnen. Angie och Malla, spårar ur jämt, vad vi än gör så spårar det. Men det är ju så det ska vara. Spårat.

Nog ser det godare ut med melon och vindruvor?
 

Sussi fick också smaka melon!


Yeye, jag och Sussi, vilken team.

 



 
Today is the big day by the way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0