sweep the streets i used to own

Just nu sitter jag vid fotänden på sängen med datorn i knät och kollar på Idol. Varför gör jag det? Nånting bättre måste det finnas. Jovars, men jag har faktiskt bara kanal 1, 2 och 4 på mitt rum! Men lite kul är det väl ändå. Väldigt lite, men i alla fall. Så roligt att se alla drömmar släckas på två sekunder. Kollade nyss på Malta-Sverige med pappa. Världens tråkigaste match för övrigt. Det hände ingenting. Förutom att Malta gjorde självmål så att Sverige vann! Yeeeeee, det gillar vi.

Klippning och shopping blev det idag så det räcker óch blir över. När jag och Angelica var barnvakt i sommras så gick vi förbi Carlings på kvällen, såg en tröja i skyltfönstret som jag blev kär i. Men sen har det inte blivit att jag gått tillbaka. Men så idag gick jag in och kikade idag, och där hängde den, min kärlek. Såklart hängde den med hem till mig. Mamma frågade om hon fick se vad jag köpt. Men icke. Hon dissar mina kläder. Stenhårt. Hon hatar just stilen oversize. Just därför får hon inte se. Det är just dessa tröjor jag inhandlar. Blev ju den på Carlings, en svart från Gina och en kort beige från Vero moda.. Sen köpte jag världens skönaste leggings från Bikbok! Typ plyshmaterial på utsidan och skönt sidenmaterial på insidan, hur sköna som helst! Blev även en väska från Vero moda. yeyeyeyeyeye. Tänkte vara seriös och fota skiten, men jag orkar inte. Lägger upp bilder från min stockholmweekend istället, där jag förhoppningsvis använder dom.. Det är ju tanken i alla fall. Eller nåt.

En gammal goding. Imoooon tjejen! Askungen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0