you better run for your life if you can, little girl, hide your head in the sand little girl. Catch you with another man that's the end'a little girl!


Nu har jag bestämt mig. Imon är jag värd att shoppa! Japp, det är jag. Så ja, imon efter klippningen blir det shopping. Eller före. Skitsamma. Shopping blir det. Jag måste pigga upp min garderob. Förresten hittade jag ett par grymt snygga skor på modekungen.se! Se bilden nedan. Skulle vara snyggt till helgen. Men leveransen var sjukt lång. 7-12 dagar! Dom hinner ju inte komma i tid då. Om jag fortfarande tänker på dom om en vecka ska jag överväga att köpa. Men lite jobbigt är det att handla på nätet. Storlekarna varierar ju från sko till sko liksom. Men det skulle vara ballt att vara 1.72 lång! Då skulle jag för en gångs skull vara i jämnhöjd med alla andra. Typ.
Jag nådde nyss höjden av lathet. Just nu sitter jag väldigt skönt i sängen med datorn i knät. Så varför göra det svårt för sig när man kan göra det lätt? Jag ville ha min väska som hängde på kroken vid dörren, så att jag kunde få min handsfree så jag kunde lyssna på musik. Så ja, jag ropade på mamma så hon fick komma till mitt rum och hämta väskan åt mig och lägga den på sängen. Kände mig sjukt lat! Men jag är faktiskt sjuk. Nästan. Då får man vara lat. Och då vill man bli ompysslad! Jag som vanligtvis inte blir sjuk vet inte riktigt hur det känns när man blir det. Men jag har lite ont i halsen, och är lite yr och mår illa. Och så är jag konstant trött! Kanske är jag less på livet helt enkelt?!?!?









Mmm baaaabyy vilken frillllllla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0