back on the bordeline

Äntligen har jag fått lite städat här i mitt rum! Jag är en väldigt upptagen människa om dagarna. Jobbar från morgon till kväll. På kvällarna brukar det bli promenad med Ida. Sen är klockan typ halv nio. Då brukar jag äta nåt sen kolla på Lost med pappa (inne på femte säsongen nu!:P) sen är det bara att gå och lägga sig och upp igen dagen efter. Typ så ser mitt liv ut. Jävligt kul! Faktiskt, ibland :P Men idag, då blev det ingen promenad. Så jag hade några timmar här på kvällen och pyssla med lite grejer. Så jag städade rummet, vilket var vääääldigt skönt att få gjort. Så nu sitter jag här och skriver med Viktor och Emma på datorn, lyssnar på Thin Lizzy och mår bra för en stund! Men snart blir det några Lostavsnitt sen sängen.

Mamman och pappan lämnade huset för att hjälpa brodern med den skadade bilen. Så nu är jag ensam. Det tycker jag inte om. Jag är nog världens töntigaste människa, när det gäller att vara rädd för saker. Idag tillexempel, så hade jag en motionscyklare bakom mig när jag cyklade hem från jobbet, han svängde liksom av vägen när och åkte in på samma väg som mig, så jag trodde att han skulle knuffa av mig från cykeln och döda mig eller nåt.

Normal? Nej.

Mina läsare blir fler och fler varje dag, det gillar jag!

ciaooo på ett tag!

DARKSIDE!




Pink Floyd, delad förstaplats med Thin Lizzy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0