MILES AWAY

Har absolut inget intressant att skriva! Men ni läser ju här varje dag! En hel del faktiskt! Trogna läsare bör belönas med ett inlägg såhär på kvällskvisten.

Ja, långpromenad med Ida idag, vi gick kl. 11.00 och kom hem 13.10. Riktigt jävla skönt var det. Men träningsvärken kommer väl inom en snar framtid antar jag. Skönt! Sen har jag suttit ute i solen någon timme, riktigt skönt det med :) Och fräknarna förökade sig väl med någon miljard, men vad gör det? Det är ju fint med fräknar? Eller? Jaja, vad vet jag. Dom sitter ju där som sitter och kommer väl aldrig att försvinna. Jag får väl gilla läget eller nåt! Pratade med en efterlängtad syster på eftermiddagen också. Inställt för mig i helgen, jag blir galen! Inge partie. Jag som sett fram emot det i fyrahundranittofem år. Typ. Men men, klirr i kassan istället då.

Igår var det partie i buschen, firade två brudar som fyllde 20! :)
Annika och Carro, grattis igen! :)




Klippte till mig igår. Haha! Klippte till.... Fortfarande långt och så, och det är ju så jag vill ha det :) Ska spara till det inte växer mer!




Nya kläder köpte jag igår också. Fy. Jag tror seriöst att jag är gjord av pengar. Jag köper fan allt jag vill ha! Okej, man ska väl unna sig saker. Men jag har problem. Jag får inte in mer kläder i garderoben. Men ändå, så fort det blir fest eller nåt, så står jag där och rotar i garderoben och hittar för tusan ingenting!

Ville knäppa en bild på hela min outfit igår, blev riktig nöjd, men dom här ovanför är dom bästa jag hittade i kameran! Hittade en snygg klänning men "bar" rygg, eller inte bar, men liksom genomskinligt tyg, som det är där på ärmen! Så var det över ryggen också, så jävla snygg. Och ett par leggings från Bikbok, man ser lite av mönstret där vid min hand ;) haha, duktig jag på att visa vad jag har på mig! Det kanske inte är min grej att skriva om sånt på bloggen, jag vet inte ja? Det känns mest puckad nu när jag sitter och skriver. Vem bryr sig liksom? :P aja, snyggt var det iallafall! Tycker jag.

Har en ny favvolåt. Den är nästan för bra för att lägga ut här. Men jag gör det iallafall. Så, skriva upp ljudet och lyssna på denna underbara låt!

Winger – Miles Away


Kommentarer
Postat av: V

"Pratade med en efterlängtad syster på eftermiddagen också. Inställt för mig i helgen, jag blir galen! Inge partie. Jag som sett fram emot det i fyrahundranittofem år. Typ. Men men, klirr i kassan istället då."



Ja, jag har slutat hoppas för längesen jag.

2010-04-26 @ 04:55:17
Postat av: V

Va inge...

2010-04-26 @ 11:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0