take only what you need from me!

Nu jäklar är det många läsare på bloggen! Men väldigt dålig uppdatering. Det kanske är min grej i bloggvärlden, att uppdatera väldigt sällan. Gillas det kanske? Nja, det vette tusan. Men här ska vi köra en uppdatering iallafall! Kände att efter en vecka är det dags att skriva lite igen. Har även många trogna läsare som tjatar på mig dagligen (just nu också) att jag ska uppdatera. Men grejen är den att jag är lat. Fruktansvärt lat. Eller, jag har ju oftast någonting för mig. Antingen jobbar jag, eller så är jag ute och promenerar med grannen, eller kollar på Lost. Det är ungefär dom tre sakerna mitt liv består av just nu. Så bloggen kommer liksom sist av allt. Men nu ska jag vara duktig igen och skriva. Har ju en massa roliga bilder både på systemkameran och mobilen, och digitalkameran btw :) Blir några bilder idag och jag har så det räcker och blir över för en vecka framöver. Så jag får se till att knäppa fler kort tills dess.

Men idag då. Anna hämtade mig i äventyrsbilen efter jag satt på mig äventyrskorna. Så drog vi iväg till detta hotell beläget en bit utanför Sandviken!



Där inne böt vi om till härliga badrockar och tofflor och fick oss en riktigt skön behandling! Vi var i samma rum så det var riktigt mysigt. Kunde prata om allting, hon hade tystnadsplikt, hon som skötte om oss. Man ville aldrig att hon skulle sluta! Det var så skönt så skönt. Hon märkte att vi jobbade i kök och tränade innebandy. Detta grundade hon på våra muskulösa underarmar. Där var det skönt att få massage vill jag lova! :)










Kände att bilderna inte alls var så fina som jag trodde! Vi ser mongo ut. Kanske för att vi är mongo, vad vet jag. Utvilade och mysiga kände vi oss och tog det lite lugnt och gjorde oss iordning. Vi tänkte gå ut och käka och sen gå på bio. Men vi skippade bion och käkade på Kyrkgatan. Riktigt trevlig mat där lär jag säga! Jag åt en vegetarisk rätt, med pasta och massa grönsaker! Och här får jag säkert en kommentar från någon "Det var säkert ost på, och i ost är det löpe, och det är kalvmage" Så jag erkänner här och nu att det var ost på, och då är jag inte en riktigt vegetarian, men vem vet, det kanske inte var löpe i just denna ost! Skitsamma, helt ointressant information :) Anna åt typ friterad kyckling om jag kommer ihåg rätt! Mätta som FAN blev vi. Helt galet. Men vi hade bestämt oss för dessert, så vi väntade typ 45 minuter innan vi beställde in den. Men det hjälpte inte mycket. Vi var lika mätta, om inte mer, när desserten kom in! Det skulle vara champagneglass, men det smakade bara vanlig vaniljglass, och det skulle vara stänk av någon annan sprit på, men detta kände vi inte heller av :P Men gott var det ändå!












Anna körde på apelsinjuice..


Jag körde på ett glas rent! Why not?


Justja! Jag har hakat på trenden att föröka mig... ;)


tråkigt skämt kanske, jag skulle kört den på första april!

(det var nog maten som gjorde att min mage svällde)

Ja, det var väl allt för idag. Kanske lite mer fina bilder imorgon? Ja, för nu måste jag uppdatera här! Så att mina läsare kan gå och lägga sig. För det ska jag också göra :)


Puss alla fina! Hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0