You can't play with me

Nystädat och fint rum har jag nu. Så jäkla skönt att torka av allt damm och göra fint. Så nu sitter jag bara och njuter i mitt rum som doftar rent. Har också fört över en massa bilder till datorn från systemkameran. Lite bilder på plaggen jag köpte i sthlm och lite egobilder bara för att det är kul ibland ju :) Och nu börjar Liverpoolmatchen på TV också. Alltid är det nåt. Jag får aldrig sitta här i lugn och ro. Inte för att det är någon som tvingar mig att kolla på fotboll, men det är ju så underbart att se på.

På eftermiddagen kom bror på oväntat besök! Alltid lika trevligt. Det bjöds på pyttipanna, men jag och mamma åt sill och potatis. Vegetarian som jag är!

Armband jag hittade på nån lite butik, och örhängen från H&M :)



Finfin blus från H&M, 249 :-



Två enkla skjortor också från H&M, 99 :- st


Jeans, H&M 299:-



En ny plånbok från Monki, Korallfärgad och fin :) 99:-
En svart liten väska som jag har som sminkväska också från Monki! 89:-


  

Jag och Anna var och shoppade ytterligare lite mer förra veckan, köpte faktiskt två par jeans då också! Och en superfin sommarklänning :) Har inte hunnit fota dem än, så det får bli i nästa inlägg!


Dessa fina skivor stod på mitt databord härom dagen när jag kom hem, tack pappsen :)



Har även invigt conversen för denna vårsäsong :)
Även en bild på en ny tröja från Cubus, FÄRGGLAD :)

 


Godnatt mina fina :) Eller ja, nästan god natt iallafall, snart blir det sängen :) puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0