coming back to life

TJABBABABAB bloggen :)

Känner att jag måste skriva ett inlägg nu när jag faktiskt är ledig (en längre tid än 24 timmar). Gjorde sista dagen igår på Axmar Brygga, och det känns underbart! Men också jobbigt att lämna alla fina männsikor. Men men. Det har varit en rolig och TUFF sommar. Shiiiet, många timmar har det blivit. För många tror jag nästan.

Morgonen och eftermiddagen har jag spenderat i mitt rum och plockat med alla kläder och hit och dit. Har städat och torkat, och nu sitter jag nyduschad här vid datorn. Riktigt skönt att bara ta det lugnt. Har även plockat fram kläder till kvällens partiii! Johanna har ju fyllt 20 år och det ska vi fira ikväll i Järbo! Och jag kan fira för mig själv att jag har varit så duktig i sommar som slitit som ett djur när alla turister och svenssons är hungriga!

Dagens tröja fick bli denna underbart fina som jag köpte på en underbar konsert 3 juni tidigare i sommar!




Om det är något jag har saknat denna sommar så är det musiken. Min underbara älskade musik som jag lever med varje dag. Sitter och lyssnar på Thin Lizzy nu och bara njuter. Dom har aldrig varit bättre än nu alltså. Loooove it!

Pratade med min underbara syster i förrgår också. Saknar henne som en apa. Mycket alltså! Men snart så, snart sitter jag hos henne och myser. Puss på dig (vet ju att du läser darling) !

Nej, nu kurrar min mage så det hörs nog ändå till Solna alltså. Måste gå och äta nåt! Får se när jag uppdaterar igen, säkert om en timme eller nåt, bara för att jag har TID!

Kram o hej då.

Kommentarer
Postat av: systeryster

Klart att jag läser älskling. En av de trogna;) <3

2010-08-25 @ 14:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0