sleep here all alone

Ja, ha...... Hej! Nu är det bara två veckor kvar på detta eviga jobbande! JÄTTESKÖNT! Tänkte jag först... Men man har ju fått många nya vänner under sommaren också. Och när ska man träffa dom igen då? Nån gång blir det säkert, hoppas jag! Men idag är jag ledig iallafall! Väldigt skönt måste jag säga. Ska till hälsocentralen snart med min fot som är infekterad på något vis. Nu ska vi inte gå in på det mer detaljerat. Har förresten inget annat intressant att skriva. Känns som att jag är lite tom i huvudet!

Ännu en av mina underbara geografiska missar:

Satt vid datorn inne på Livenation och läste Amanda Jenssens framtida spelningar. Då säger jag till mamma och pappa "Åh, hon har ju en massa spelningar utomlands också! Hamburg, München, Leipzig, Berlin, Cologne och Frankfurt!"

Behöver jag vad mamma och pappa sa? Nää...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0