god gave rock'n'roll to you!

Japp, inte för att jag tror på gud. Men det låter ju så inihelvetesjävlabra när man säger det sådär som Starchild och dom. Fan. Jag är så sjukt trött. Fast jag har ätit och druckit vatten! Whatsup!?

Jag längtar tills imorgon vill jag lova. Nyårsafton alá super! SUPER, hehehe. Med mina fina brudar som det alltid spårar med. Och då menar jag ALLTID spårar med. Jag kan kanske dela med mig några bildbevis när jag är klar. Om inte annat kanske det möjligvis knäpps ett och annat spårkort imorgon. Jevvvvvvlar vad kul det ska bli.

Gillar när denise ringer och säger "Malin! Räcker det med en liter vin, fyra cider (för endast henne) och så delar vi på två flaskor champagne?"


















Jag tror att Denise får stå för dagens visning av spårarbilder! Hahaaahahahiiiiahehehhoo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0