I want you back

Jackson 5 - I want you back, vilken fantastiskt bra låt!

Vet inte riktigt vad detta inlägg ska handla om. Har problem med koncentrationen idag. Det kan bero på gårdagens bravader, men bara kanske. Angelica och Madde hade en liten födelsedagsmiddag igår hemma hos dom. Så jag och Ida traskade dit med presenter och klirr i kassarna. Det bjöds på mat och vin! Fast Angelica sa att jag skulle ta med dricka. Men, hon har inte riktigt förstått att jag blir påverkad efter en fördrink och två glas vin. Men, nu vet du A! Vi lyssnade på musik, skrattade och dansade (okej, JAG hade svårt med dansen, men skitsamma).

Vi beställde taxi till kvart i tolv som skulle ta oss till det eftertraktade Lobby Nightclub! Och ja, jag är förvånad över att jag hade alla grejer med mig hem. Jag hade noll koll, om vi ska göra en lång historia kort.

Idag är det andra advent och mamma väckte mig halv tolv (kors i taket, för andra gången den här veckan) för att säga att jag fick följa med till morfar och fika om jag ville det. Och såklart ville jag det. Jag klev upp och tre mackor senare var man människa igen (not).

Hemma hos morfar fikade vi och kollade på skidskytte, Världscupen. Och, då blev det svårt att inte tänka tillbaka på sin egen karriär! Se och njut!



Här var jag 6 eller 7 år och var med i tidningen då jag vann en tävling, någonstans, jag kommer inte ihåg vart. Men vann, det gjorde jag! Synd att man inte fortsatte i dom spåren.. (spåren! fyndig sådär jag hahha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0