jag är beroende av shopping

Ja, det är helt galet! Jag och Angelica åkte till Valbo Köpcentrum idag. Syftet var att handla julklappar. Okej, jag köpte julklappar, men det blev också en hel del påsar med kläder till mig. Jag har liksom ingen hejd i kroppen, ALLS! Hittade hur mycket som helst som jag vill ha, hade jag köpt allting så hade det varit kört.

Och en sak till. Idag hände något historiskt! Jag, Malin Louise Jansson, sov till 13.50! Det har ALDRIG NÅGONSIN hänt i hela mitt liv. När jag kollade på klockan på mobilen så trodde jag att det var ett skämt! Jag var helt säker på att någon hade ställt om min klocka. Men icke! Klockan var eftermiddag och jag fick panik. Men sånt är livet. Missade skolan också. DAMN!

Nu ska jag ta och skriva labbrapporten till Naturkunskapen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ligger i släkten, jag är inte ett dugg bättre. =)

Jag har tur som har Fredrik, han brukar få skuldsanera mig varje månadsskifte =)

Säg till om du hittar en bra terapeut =)

2010-12-04 @ 08:23:45
URL: http://mischomascho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0