we come home early burning, burning in some fire fight

Fy helvetes jävlar vad det snöar! Jag ser knappt ut genom mitt fönster. Men vad gör det när man är ledig och inte har en endaste anledning att kliva ut! Även om det hade varit trevligt så kan jag ändå bara sitta inne och mysa.

Igår serverade jag och Micke det sista julbordet på Göransson Arena! Känns skönt. Så nu inväntar jag bara julafton och mys med mina nära och kära. Och snart drar jag och Denise iväg till Thailand också! Kanske kommer att bli galet skönt, sjuk underbart och bara så jävla BALLT! 5 veckor, jag och Denise, det kommer spåra totalt. Antagligen redan på vägen till Arlanda. Det är endast tre veckor kvar nu, sen sticker vi till varmare breddgrader.

Drömde även att jag skulle på "Lost-premiär" i Stockholm med Emma, och på biografen fanns ALLA som medverkade i Lost. Jag skrek av glädje! Sedan hördes en konstigt ljud... Och så vaknade jag av väckarklockan. Jävla skitväckarklocka..


Kommentarer
Postat av: Maria

När är det exakt när ni åker? Vore ju skoj att få vinka av er innan galenskaperna börjar!



Kram

Tantfaster =)

2010-12-20 @ 05:03:03
URL: http://mischomascho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0