beautiful boy

Klockan är ca halv fyra. Och idag har jag åstadkommit ganska mycket om man jämför med hur mycket (lite) det brukar vara. Gick upp vid tio, åt frukost i en timme typ, dock bara två mackor men ändå. Sedan såg jag att mamma hade lämnat hennes "ut-å-gå" byxor hemma, OM jag blev lycklig. Jag tror inte att det överhuvudtaget går att frysa i dem. Inte ens i 72 minus som det var någonstans i Ryssland (?!) för ett tag sen. Iallafall, så böt jag om och gick ut på promenad. En underbart skön promenad. Har man varma byxor så är det ju underbart! Dom dagar mamma inte lämnar utågåbrallorna hemma så har jag leggings och mjukisbyxor, och då fryser benen till is efter 30 min. Typ. Det kan vara lite jobbigt sådär. Var ute och gick i en timme, sen blev det dusch och lite plock hemma. Hungern slog till och jag gjorde iordning potatismos och köttbullar och lingonsylt. Konstigt att man blir sugen på saker man egentligen inte tycker om när man är vrålhungrig. Jeeeteeeeekonstigt jue. Pratade lite med mami på telefon sen och kom fram till att jag skulle göra iordning pannkaksmet till henne och papi. Och som den hemmafru jag är (var..typ) gjorde jag självfallet det. Och det var typ nyss, så nu sitter jag här, som en ensam pensionär (som jag skrev om förut vet ni!!!) och kollar ut genom fönstret och väntar på att någon kanske hör av sig eller kommer och hälsar på. Tänk om?

Som ni också kanske märkt har jag varit oförlåtligt dålig på att uppdatera här. Men jag vill liksom komma på nåt intressant att skriva om, och inte bara skriva om vad jag gör på dagarna. Och som ni också märkt, har jag inte kommit på nåt intressant att skriva, så nu, när jag har tappat nästan alla (observera alla) mina läsare så skrev jag i desperation ett inlägg. Hur ointressant som helst. Man kanske tycker någon att det är kul att läsa? Vem vet. En sak som är säker är iallafall att jag tycker att det är kul att skriva. Intressant som ointressant. Så kanske, kanske att jag börjar skriva mer regelbundet. What if?


Saknar babyyyyyyyyyyyyy Ruben.....

 
partiee i lokalen snart kanske?
 
eller....?


Kommentarer
Postat av: HANNAH

JAAA party i LOKALEN!!!! :D

2010-01-27 @ 15:25:01
URL: http://hannaholsson.blogg.se/
Postat av: mallaaaa

BRA Hannah! En som är på ;) Planerna är på G, hoppas att det ska bli av någon gång i februari!

2010-01-28 @ 14:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0