Jan had told him many times "it was you to me who taught, In jersey anything’s legal as long as you don’t get caught"

Massa vuxenpoäng till mig! För ett tag sen betalade jag min första räkning, och nu har jag två till på hög! Eller förresten, snart kommer min telefonräkning också. KUL! Vuxenpoängen känns bra, men inte själva grejen att siffrorna är höga. Pissssss. Jag vill ha ett heltidsjobb. NU. Fan vad skönt det skulle vara. Med normala arbetstider. 08.00-16.00 mån-fre och ledig lör-sön. Fan vad skönt. Och så får man sluta lite tidigare på fredagseftermiddagen. Och ett jobb jag verkligen älskade. Typ djurpolis. FÖRSTÅ! Eller, nånting med djur iallafall. Inte slaktare som hon på Arbetsförmedlingen sa. Lång historia bakom det, men ändå. Tänk att vara slaktare? Man kan ju inte sova bra om nätterna då? Förresten finns det inga djurpoliser i Sverige. Men det finns djurinspektörer och liknande. Kanske ska jag flytta till Arizona eller Houston? Ni vet som Animal Cops Houston? På Animal Planet? Världens bästa program? Hoppas ni vet. Hoppas ni kollar på det varje kväll 22.00-00.00? :D Haha, inge töntig jag heller. Men nån måste vara det också...

Förresten, jag är uttråkad. Fruktansvärt jävla uttråkad, det finns inte ord. Kan det hända nåt nu? Snälla. Vad som helst! Jag vill åka utomlands. Typ någonstans där det är riktigt varmt. Thailand. Mmmmm. Gud giv mig pengar och låt mig åka på semester. En jääääävligt lång semester.






En tripp till Frankrike iår kanske, Anna? :)


verka snygga..........

myskvällar på trappan vid floden i Lyon. Helt okej!





Vilken jäkla resa, underbara minnen :)

Nu måste jag göra mig iordning inför dagens jobbpass!

Ciaaaaaooo


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi ska åka till Frankrike i år! så är de bara :P

2010-01-17 @ 21:20:55
Postat av: mallllsss

indeed! det är ett måste helt enkelt...!

2010-01-17 @ 22:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0