åh säg vad vi sa om att paint it black

Jag har varit vaken i två timmar nu och kan fortfarande säga; God Morgon! Helt sjukt. Klockan är 09.15 och för två timmar och en kvart sen ringde klockan. Snoozade till 07.35 och gick sedan upp, liknande en zombie, åt två mackor och satte mig i bilen och var dagens största trafikfara. Eller, stryk det sista förresten, det går ju alltid bra när jag kör. Hos sjukgymnasten gick det bra. Det ser bättre ut men fortfarande inte bra. Jag måste fortsätta med mina övningar och tänka på "hållningen". Man kan jämföra min hållning med en ostkrok! Eller puckelrygg, you name it! Så hon satte en tejpbit mellan mina skulderblad i det läge jag ska hålla axlarna/ryggen, och så fort jag sjunker ihop till min "vanliga" position så spänner det i tejpen och jag vet på en gång att jag måste räta upp kroppen! Superbra ju :) Gäller bara att jag alltid har någon med mig som kan tejpa. Snyggt om jag skulle försöka tejpa själv. Haha! Skulle man ju ha filmat. Jag mår nästan illa när jag sitter som jag ska. Jättejobbigt för ryggen och jag måste verkligen anstränga mig. Men i slutändan hoppas jag verkligen att det blir bra.



Idag blir det nog städning av mitt rum! En riktig grovstädning tillsammans med en bortglömd Håkan. Kanske tillochmed ska ta mig an tidningshyllan? Ni vet den som håller på att gå av från väggen för att det är så mycket skit där.





Solen har kommit tillbaka! Som jag har längtat! Men just idag verkar den gömma sig..

Längtar efter sommaren och allt som hör till!


Frankrike 2009! Jag vill tillbaka! :)




En glimt av dig, bara en sekund, gav mig en känsla av hopplöshet och ilska, och en natt av mardrömmar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0