crazies!

Haha. Kollade på Wales-Sverige i fotboll nyss. Nån vänskapsmatch tror jag. Med världens skönaste kommentatorer. Vet dock inte vilka det var. Men lite roliga saker sa dom. Tycker jag. Och jag har typ världens bästa humor!
 
(Bara några minuter kvar av matchen)
"Ja, nu ser vi här hur folk börjar lämna arenan..... Kanske kör förbi en pub på vägen hem och tar en öl. Men.....då kan dom ju inte köra sen...."

"Sista läget för Wales att kvittera nu. Och vilken lång utspark han gör! Alldeles för lång utspark. Den där kan ju inte någon hinna ikapp. Inte en människa iallafall..................."

HAHA! Asbra. Lite trött är jag också. Sängen nu. Jobba imorgon som vanligt. Jag börjar bli värsta morgonmänniskan. Eller inte.....



Har någon sett denna människa? Jag efterlyser henne. Blond, ganska kort. Eller nej, jättekort. Kryddar som fan. Därför luktar hon väldigt gott. Typ.

Love, Malla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0