heyeyeyey

Skittrött!

Så, tyvärr, ni som olidligt har väntat på mitt faktiskt lovade kvällsinlägg, det blir inget av det. Kikade på nyheterna med mamma först ju. Sen blev det ett program om kungligheter från Sverige och Norge. Sjukt intressant. Jag som alltid har undrat vem Mette-Marit var. Jag har ju vetat att hon var typ prinsessa i Norge, men har aldrig tagit reda på mer än så. Men nu vet jag, så nu kan jag somna lugnt............ not.

Sen blev det hela tre avsnitt av Lost med Papi.

Nu sängen. Upp om 7 timmar..

Ciaooooooo!



Bjuder på en ganska exakt ett år gammal bild.
Va gla ja va du!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart! du sitter ju i mitt rum och ska på festis med mig :D

2010-03-30 @ 14:32:41
Postat av: Anonym

sant så sant :)

2010-03-31 @ 09:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0