lovetrap!

Vad är det med mig och trötthet? trött trött trött. Orkar ingenting. Orkar inte ens lyfta på telefonen och ringa. Har ingen energi. Kan vara lite trött efter dom elva timmarna på jobbet igår. Kan vara det, men jag brukar ju jobba långpanna, så, jag vet inte.

Vaknade imorse av att mamma kom in och släckte min lampa bredvid sängen. Och nu skulle jag kunna erkänna att jag sover med lampan på, eller bara säga att jag glömde. Men sanningen är att det är en lite blandning mellan rädlsa för mörker och trötthet. När jag skulle sova igår skulle jag dra ner persiennerna (stavning?) och såg att det var liksom ljust ute. Så jag kollade ut och såg världens största fullmåne som lyste upp hela kvarteret! Hej varulv, hej alla skräckfilmer jag någonsin sett, hejhejhej, nu ska jag sova liksom!? Därav lampan som aldrig släcktes! Jag tänkte att jag skulle släcka så fort jag blev riktigt trött och inte behövde infinna mig en längre tid i mörkret vid medvetande.

Nog om det. Nog om allt. Är så hungrig så jag spricker snart. Kom på att jag åt lunch igår vid halv två, sen har jag faktiskt inte ätit nåt efter det. Smart? Nej, inte speciellt. Så nu blir det frukost i min ensamhet, med te! Har längtat efter te väldigt länge nu. Men det är så komplicerat att göra när man är trött! Men jag börjar vakna nu. Kanske.

Och jag är fortfarande lika galen i Lost. Det är så bra! Är inne på andra säsongen nu. Har sett halva ungefär. Och jag, säkert som alla andra tjejer som sett Lost, har blivit lite kär i två grabbar... Bjuder på lite pics. Mmmm!


Sawyer, han tar förstaplatsen.....















Och så har vi Jack..





Och så har vi bruden som i princip får välja mellan dessa........ Kate.









Snart svimmar jag av hunger...

adios :)


Kommentarer
Postat av: V

Men visst! Då får du SMSa "Sawyer" när du blir rädd för att det är fullmåne!

2010-04-02 @ 15:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0