mister, fill me antoher

Det är så fint väder ute att jag allvarligt mår dåligt av att sitta inne just nu. Men jag har iallafall varit ute på en morgonpromenad idag! Så underbart skönt när solen har hittat tillbaka till Tellus.

Funderar på om jag ska gå till en frisör någon dag här framöver. Men jag vet bara inte hur jag ska klippa. Kanske bara toppa lite? Eller kanske klippa lugg igen. Jag vet fasiken inte. Det är drygt att klippa lugg när man jobbar så mycket. Då får man ju aldrig göra iordning den där luggen i vilket fall. Och den håller ju bara i ca. en månad. Sen börjar den bli för lång igen. Hänger ner i ögonen och kliar.

Ja, hemskt intressant var det.

Tack och hej.


Lugg eller inte lugg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0