Mister, tell me, what's my saving grace?

Läge att uppdatera denna blogg nu kanske! Ja, vi gör så. Och som i varenda eviga blogginlägg vet jag inte vad jag ska skriva. Undra varför jag har en blogg över huvud taget alltså. Haha. Men jag tycker att det är roligare när man lägger upp bilder osv. Lite text och mycket bilder. Men just nu är det bara mycket text och inga bilder alls. Iallafall inga nya bilder. Har fått låna en systemkamera av V men ingen sladd så jag kan föra över bilderna! Jag har faktiskt knäppt en hel del! Men några bilder från min mobilkamera får duga!

Lilla lilla Judith! Världens vackraste barn :) Och självklart var hon lugnast i min famn :)





Och jag och min käre far skottade taket, i grevens tid! Dagen efter rasade allt från det "översta" taket. Vi skottade det taket där jag sitter för att snart skulle all snö från det andra taket man ser bakom mig rasa ner. Och ja, dagen efter rasade allt ner. Haha, tänk om det hade rasat när vi var där. Hemskt ju! Tänk er rubrikerna "Far och dotter, begravdes levande på sitt eget hustak, dom smälte fram först till våren" haha nej usch vilken hemsk tanke!



Så blev iallfall inte fallet. Vi hoppade faktiskt ner på framsidan! Det var skitkul. Jag skrek så fåglarna ramlade ner från träden. Typ. Haha!



Det är nästan pinsamt att kalla Ruben för Baby Ruben längre. Kolla vad stor han har blivit! Han är som en tiger! Randig som en tiger, och tänder som en tiger! Jag såg självmordsbenägen ut när jag kom hem! Sår över hela kroppen. Tillochmed på fötterna. Nej, hädan efter har han namnet Crazy Ruben.



Här var han Baby Ruben :)






"Time can cast a spell over something
And you can't go back again"

T.L - Borderline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0