my heart is screaming out your name

Jag åkte till prillan, men icke! Ingen ny Solo där inte. Helt tomt. Jaha, tänkte jag, då åker jag väl till Maxi då. Men icke då! Inte där heller!  Så det fick bli Elle istället, lika bra den också, om inte bättre :) Träffade morfar på affären också. Vi konstaterade att vi inte setts sen julafton. Vilka skuldkänslor man får! Min morfar som bara bor 10 minuters promenad från mig. Men jag lovade att komma och hälsa på inom en snar framtid. När jag står och pratar med honom ser jag en kille som jobbar på maxi som står och packar upp nyinkomna tidningar, klockan 15.30 ?! Varför packar man upp varorna så sent? Som om jag skulle våga gå fram och fråga. "Hej, du jag ser att Solo ligger där längst under alla 581 tidningar, ge mig en". Nej, Elle fick det bli istället :) Och eftersom jag mått så dåligt inatt och tyckt synd om mig själv så var jag värd en liten godbit..... Ja, jag tyckte synd om mig själv inatt! Det är inte ofta jag gör det, men nu gjorde jag det, så då måste jag få trösta mig själv lite.

Falun ikväll, kika på eliterna!
Ciaaaao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0