she's a sweetie

tupelo honey!

Van Morrison, jag älskar dig :)

Ja, vilken man! Dock lite gammal för min del kanske... men jag älskar hans musik, underbar!

Ja, hur går det med min städning idag egentligen? Jorå, fikapaus nyss med far och farbror. Det fanns ingen mjölk hemma så det fick bli svart kaffe idag. Gott det också! Men jag var sugen på kaffe med mjölk. Så, nu har jag fastställt dagens i-landsproblem också. Trevligt!

Iallafall blev det ingen städning med Håkan, pappa spelade spel på datorn så det lät så mycket och Håkan lyckades inte överrösta. Så det blev Lizzy, helt ok det också! På några timmar har jag iallafall hunnit med att dammsuga och byta sängkläder. Tänkte gå lite överkurs idag och torka golvet också. Och torka detta stackars databord. Dammigt och äckligt. Det slutar väl med att jag sitter och torkar av sladdarna under bordet också, haha, som sist! Lite pedant är jag. Eller pedant blandat med tvångstankar. Jag kan liksom inte slappna av om jag vet att jag har missat en fläck.

Och den här tejpbiten på ryggen, jag känner att det kommer att bli min räddning! Det är förjävligt att hålla uppe kroppen som jag ska, men det känns som att det kommer vara värt det. Hoppas! Orkar inte med denna smärta dag ut och dag in.

Pappsen min är lite sjuk så han var ledig igår och idag, och imorgon! Precis dom dagar som jag faktiskt också är ledig. Så jag tänkte "Yes! Lost hela dagen" men sen tänkte jag att vi kan ju börjar kolla tidigt ikväll istället och sitta uppe ett tag. Men nej då, det händer något ännu trevligare ikväll! Nämligen mina två favoritlag har ju match idag! Liverpool och Brynäs!

Och självklart har jag min fina fina tröja på mig :)



Har även fått låna (viktigt att den bara är på lån av min far) denna fina musmatta!



coffebreak



Nej nu vankas det lunch där nere! Mmmmm, hungrig! Som alltid :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0