"The time has come, please let me go..

Take me where my need they'll tend,
And please stay with me till the end.
Hold me firm and speak to me,
Until my eyes no longer see."


Jag har funderat över det här med min blogg. Den uppdateras ju inte alltför ofta. Men jag har ändå några tappra läsare varje dag. Keep up the good work! Grejen är att jag inte vet vad jag ska skriva. Eller jo. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst. Men att uppdatera var jag gör 79 gånger om dagen lär inte bli speciellt intressant efter ett tag. Haha. Och så blir det så tråkigt när man väl träffar sina vänner och man vill berätta saker man gjort och sånt. Då vet dom ju redan det! Jättetråkigt ju. Och ska det bloggas tycker jag att det ska vara minst en uppdatering om dagen. Ni hänger ju kvar här ändå, så vad är det som är intressant? Gamla inlägg? Haha, dom tycker jag om att läsa iallafall. Har varit ganska duktig med kameran iallafall. Men nu går det inte att lägga in korten på datorn. Måste ha nån sorts minneskortsläsare. Skall inskaffa en sådan.

Jaha. Roligare än såhär blev det inte. Nej.


Like a rainbow 'round my heart babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0