Don't leave me this way, I can't survive without your sweet love, oh baby don't leave me this way



You think that people would have enough of pretty lovesongs?

Jag kom på en sak idag. Helt plötsligt, när jag stod och jobbade, så kom jag på en grej... Steeltown, på svenska blir det ju Stålstaden. Och så tänkte jag "Det måste ju betyda att Sandviken är "Stålstaden", Sandvik liksom. Stål!"

Det tog mig ju bara 730 dagar att fatta, typ! :P

Och nyss kollade jag och pappa på fotboll, och då sa jag en sån där extremt puckad grej som bara jag kan säga. Pappa ville smsa Viktor och berätta, det handlade om fotboll alltså. Jag kommer bli mobbad för detta resten av mitt liv. Så han fick inte smsa.

Sovmorgon imorgon. Börjar 9.00 istället för 8.00! Viktigt!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: V

Får ändå reda på det nån gång...

2010-05-05 @ 10:42:36
Postat av: Anonym

Haha mallsen, blir jag förvånad att du inte har tänkt på de? ;)

Sjukt nyfiken på va du sa på kvällen :D och ja vet att ja kommer få kunna veta, för ja mobbas inte ;)

2010-05-06 @ 09:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0