Happy saturday

Igår var både jag och pappa lediga, och eftersom det regnade så mycket på morgonen tog mamma bilen till rese, så spenderade jag och pappa dagen hemma och städade! Det har sett förjävligt ut på mitt rum. Förstår inte hur det kan bli så stökigt på en gång. Och eftersom min pappa är någon form av dataexpert brukar släkten ringa om det är nåt som går fel med datorer och elektronik över huvud taget. Så idag var det Håkan som ringde, min faster Lenas man. Så pappa försökte förklara över telefonen hur han skulle göra, eftersom vi inte kunde åka dit. Men till slut kom han och hämtade oss och vi följde med hem till dom. Och jag var mitt uppe i nagellacksmålning, så allt fick följa med dit och där satt jag och avslutade min hemma gjorda franska manikyr. Vart väl sådär... Men om man inte kollar så nära så ser det helt okej ut!

På kvällen åkte jag till Emelie och såg henne arbeta i sin enorma "trädgård" ca. kl. 20.00. Jag var hungrig som ett svin, hade inte ätit sen typ 13.00. Så vi åkte till Jensas och käkade. Snäll som jag är bjöd jag på hela kalaset! Bleg vegetarisk pizza för mig och kebab med ris för Empa. Gööött! Viktor åkte förbi ett antal gånger, han kom hem från sjukhuset igår. Eller, från Uppsala iallafall :) Så till slut kom han in också. Det tog inte lång tid innan Viktor började reta sig på Emelies "comebacks" som han kallar dom. Men Emelie tycker bara det blir roligare och roligare ju mer han stör sig på dom. Mjaaa, satt väl där till 22.00 typ, sen skjutsade jag hem Emelie, efter ha förföljt Viktor runt stan och till Steel. Vi tänkte följa med in, men fortsatte åka till slut.

Kom hem och kollade på gamla westernfilmer med Clint Eastwood, med Pappa! Sen var det bara att sova!

Nu väntas en dag, en alldeles underbar dag :)

Frukost och dusch nu!

H&Ms egna frensh manicure set! Funkar superbra!










Min fasters katt Ronja, 17 bast :P



Och Tessi, mamma till Zidane som jag inte fick nåt kort på :)




OCH SIST MEN ABSOLUT INTE MINST! GRATTIS RUBEN 1 ÅR! :D








Soooo looong honeybabe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0