hello darkness my old friend!

Jaha, nu uppdaterar jag mest för att det var en vecka och tre dagar sen sist! Har fått klagomål för att jag inte uppdaterar, så jag skriver en liten snabbis här på morgonkvisten!

Dagarna består av jobb, jobb och så lite mer jobb! Men, snart så, snart ska jag trappa ner. Började kl. 08.00 igår morse och slutade 23.00 igår kväll. Inte för att jag inte har jobbat långpanna förut, men det var liksom inte planerat. Och då blir det jobbigt! Man tänker "Efter det här så är vi klara" men så är det tio andra saker man ska göra efter det. Och just nu har jag så ont i ryggen att varje andetag gör ont. Ärligt! Jag skojar inte. När jag la mig i sängen igår när jag kom hem så la jag mig på rygg och tog en djupt andetag och slappnade av i hela kroppen.. Och JÄVLAR vad ont det gjorde. Usch, jag går liksom och spänner mig hela tiden, vilket inte är bra såklart. Men mina muskler mår för tusan inte bra av detta jobbande. Usch usch! Men det finns vissa som har det värre! Antagligen.

Jag tror att jag har åkt på en förkylningn också. Kors i taket! Malin är sjuk. Nej men det började med någon form av halsbränna förra fredagen. Hade då jobbat hela veckan förutom onsdagen. Har sen dess jobbat varje dag och jag tror att det är den stora orsaken till att jag nu hostar var trettionde sekund och det känns som att halsen ska gå av typ. Lite läskigt kanske.

Idag har jag turen att börja kl. 13.00. Jobbar väl till midnatt eller nåt. Det är ca. 500 pers som ska äta lunch och sedan trerätters middag på kvällen idag på jobbet! Så efter det är jag äntligen ledig i några dagar! Tacka Gud för det! Eller chefen kanske. Tack Peng!





There's a fog along the horizon, a strange glow in the sky.
And nobody seems to know where you go,
And what does it mean? Oh, is it a dream?

Siri, kom hem.


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är helt galen Malin. Hoppas att du jobbar för ett gott syfte. Ta hand om dig nu dessa lediga dagar. Hoppas att vi kan träffas snart igen.



Sjukt fint kort på söta Siri. Förstår att hon är saknad.



Kram from old aunt =)

2010-05-26 @ 18:48:10
URL: http://mischomascho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0