i wonder if i ever cross your mind

Ahej.
Gymmet igår var helt okej, skitkul faktiskt! Superbra för min rygg! Som jag råkade slå i lite lätt i höstas när jag ramlade från det där staketet på Grankottevägen! Jävla staket alltså.

Idag då. Kvartersstädning! Jag och Ida fick flashbacks till the 90's! Var in till Ida en sväng och kom på att det var väldigt längesen jag var där!

Jag
- Men gud vad fint ni har det! Det var nog väldigt längesen jag var här!
Ida - FINT? Det är ju skitgammalt! Typ 30 år allting. Förutom kylskåpet.

Ida kan det där med att krydda hon!

Haha! Ännu en såndär dum grej bara jag kan säga! Jag pratade med Anna idag i telefonen. Om lite allt möjligt.

Jag - Anna! I höst måste vi åka till Paris!
Anna - Ja lätt!
Jag - Ja, för jag vill se Pariserhjul... Öhhh, Eifeltornet.. heter det ja.


Men jag är fan inte dummare än vissa Amerikaner! Finns en dokumentär där några testar hur dumma Amerikanerna verkligen är.

- Who won the Vietnam War?
- Eh.. We did. No wait, were we even in the Vietnam war?

Se själva :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0