think i can find my way

Har legat vaken sen 07.57.. Varför är det alltid så att när man är ledig vaknar man tidigt och kan inte somna om? Liksom, när man ska upp och jobba vill man helst sova i två dagar till. Men men, inte nu inte. Nej, hel klarvaken. Men ganska skönt att ligga kvar i sängen med datorn och klicka runt lite också! :)

Åkte ner på gymmet igår efter jobbet och var där i en och en halv timme ungefär! Riktigt skönt. Får väl se om det ger något resultat så jag inte behöver ha så jävla ont i ryggen jämt.

Kollade på TV med mamma på kvällen, och precis när Efterlyst börjar så blir det någon form av strömavbrott? Men bara TVn liksom! Jättekonstigt. Så då var det bara att gå och lägga sig. Ringde Viktor och pratade för första gången på typ tre veckor med honom. Så klockan vart väl 23.00 innan jag somnade iallafall. Vaknade som sagt klockan åtta, och när jag tänker efter så sov jag ju faktiskt i nio timmar, och det är ju mer än vad man behöver. Men iallafall, när man är ledig kan man väl sova till tio, men nej, inte jag inte! Får väl se om det blir gym på förmiddagen idag då! :)

Visst ja! Grattis bästa Emma Ö till jobbet! Hoppas du firade rejält igår :)
Och jag tror visst Emma L har kommit hem till Sverige! Ses på lördag! :D


Jag och Emma L för väldig längesen !


Jag och Emma Ö när jag fyllde 19


Saknar Emmorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0