it's just another christmas without you

Såhär mysigt vaknar man på morgonen på Hyttgatan. Mysbollarna vill ha mat när dom lägger sig på min mage. Det är verkligen en god anledning att gå upp på morgonen. Man har inte mage att ligga kvar i sängen när man vet att dessa två underbara varelser vill ha mat. Världens bästa väckarklocka!
Men när dom har fått sin frukost, så vill dom gärna ha min också! Och vad gör man inte när dom kollar på en med deras söta kattögon! Jo, man ger dom en liten bit av mackan.
Idag kör jag på myskläder! Ribbade, vinröda leggings från Lindex och en grovstickad kofta från Zara. Älskar vintern! Älskar mjuka, sköna och varma kläder. Så, nu ska jag ge mig ut på stan och kanske julshoppa lite? Får se om jag hittar någonting.
PS. Jag hatar dig, dumma sjukdom, dumma biverkningar, dumma allt som har med dig att göra, försvinn ut ur våra liv och kom aldrig mer tillbaka.
V <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0