kvällsfika!

Något som är underbart är när man kommer hem sent från jobbet och är vrålhungrig. Då finns det inget bättre än att först ta en dusch, sedan göra iordning kvällsfika! Det är precis vad jag har gjort nyss. Så nu sitter jag i soffan med mackor, soygurt & müsli, ett stort glas med isvatten och såklart två hungriga katter! Dom fick nyss mat, OCH extra mycket godis eftersom jag var borta hela dagen.
Imorgon ska jag jobba igen, då det är SAIK-match. Det är SAIK mot Bollnäs, och som vi alla vet, SAIK kommer att vinna. Dom bara måste det. Det är alltid lika kul då (ibland) motståndarlaget kommer upp i restaurangen efter matchen och ska äta mat innan dom beger sig hem igen. Dom är så nedstämda (om dom har förlorat givetvis) och vill knappt äta. Haha.
Nej, nu har jag inte tid med detta längre. Jag ska hugga in i mitt efterlängtade kvällsfika!
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0