ruben gillar soygurt

Dagarna går sjukt snabbt här i min egna trea och två katter (klingar fint va?!). Okej, jag lånar en trea och två katter. Men nu känns det som att jag bor här på riktigt. Bror och Jennie anländer till Sverige på söndag och då är det bara att flytta hem till mitt rum igen, som är lika litet som badrummet är här.. Tråkigt, men sådant är livet. Jag har kommit igång med flytta-till-egen-lägenhet-tänket iallafall. Och det är väl bra, antar jag. Men det är inte kul att vakna av grannarnas morgonmys, så det är väl ett minus med lägenhet, att det är så fruktansvärt lyhört alltså. Kanske skulle man flytta till hus på en gång? Varför inte. En stor västkustvilla. Jag, helt ensam, i ett stort hur. Skulle rocka lite. Men, jag tror inte att min ekonomi tillåter det. Och man kanske skulle ha ett jobb?

Sture! Han är ganska söt han :)






Fina Ruben, lika söt han! :)





Det gillas att dricka ur vattenkranen!




Man tar inte Rubens sovplats Sture! Då går det som det går... :b




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0