sunny friday!

Det är soligt ute, och genast känner jag mig lite bättre i kroppen! Och faktiskt så ska jag spendera dagen utomhus. Jag ska ta mig ner till "stan", här i vackra Sandviken. Med min käre neighbour. Jag tänkte inhandla diverse presenter till en viss helg vi så fint firar här i Sverige, nämligen Julhelgen! Varför inte börja inhandla julklapparna redan nu? I förebyggande syfte alltså, så att man slipper den där julstressen, som jag förövrigt hatar, precis innan julafton. Och visst, det kanske hör julen till att det ska stressas lite. Men stressar, det gör man ändå, vare sig alla julklappar här inhandlade eller inte. Men jag tänkte minska det LITE iallafall. Så, lite julklappsshopping en fredag som denna är inte mig emot!

Ska man ta och gå och klippa sig kanske? Lugg vore inte helt fel nu känner jag.



Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0